خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 07:18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کشوری بیان کرد:

پیگیری برای تخصیص عادلانه بودجه به برخی شهرستان‌های استان مازندران

نماینده مردم قائمشهر در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه برخی شهرستان‌های این منطقه برغم اینکه بیش از 10 سال است از بخش به شهرستان تبدیل شده‌اند اما هنوز به آنها بودجه بخش تخصیص می‌یابد تاکید کرد که قطعا در گام نخست تخصیص عادلانه بودجه به این شهرستان‌ها را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

علی کشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از عدم تخصیص بودجه کافی به شهرهای حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاکنون برای برخی شهرستان‌های حوزه انتخابیه ردیف بودجه مشخص شهرستانی تعریف نشده است و برغم اینکه بیش از 10 سال است که از بخش به شهرستان تبدیل شده‌اند اما هنوز به آنها بودجه بخش تخصیص می‌یابد .

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این یک مشکل ریشه‌ای در این منطقه بوده که در تمام زمینه‌ها تاثیرگذار است و تا زمانی که نحوه تخصیص بودجه به این شهرستان‌ها اصلاح نشود روند اجرای پروژه‌ها در آنها با مشکل مواجه خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما قطعا در گام نخست تخصیص عادلانه بودجه برای شهرستان‌های این منطقه را به طور جدی پیگیری می‌کنیم سپس موضوعات مرتبط با سایر بخش‌ها را دنبال خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379514
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار